Швидкий і ефективний спосіб залатати шину герметиком. Докладний огляд в статті на сайті інтернет-магазину Lester.ua.

Про що говорять
news

Колеса проколюються несподівано і непередбачувано. Водій може виявитися не готовий до ситуації з проколеної шиною. Далеко не всі вміють виконувати колісну заміну в дорожніх умовах, але буває і таке, що запаску з якихось причин виймають з багажника (її там не виявляється).

Колеса проколюються несподівано і непередбачувано. Водій може виявитися не готовий до ситуації з проколеної шиною. Далеко не всі вміють виконувати колісну заміну в дорожніх умовах, але буває і таке, що запаску з якихось причин виймають з багажника (її там не виявляється). Багатьом автомобілістам доводилося міняти колеса прямо на дорозі. Якщо погода балує, є час, а сам водій виявляється досить вмілим, то процес не викличе особливих негативних емоцій. А ось під дощем або в жаркий, задушливий день маніпуляції з домкратом навряд чи будуть супроводжуватися висококультурною гомерівським гекзаметром. Врятувати може професійний шиномонтаж, до якого вийде доїхати, якщо використовувати аварійний герметик для ремонту шин. Вистачить кілометрів на десять, і цього цілком достатньо.

Швидкий і ефективний спосіб

 герметик для шин

Найчастіше відстань до рятівного СТО обчислюється якимись сотнями метрів, і водій, який не вміє ставити запаску або не має її, вирішується доповзти на спущеному колесі. Наслідки подібного рішення бувають плачевними не тільки для покришки. Може постраждати колісний диск, особливо якщо по дорозі трапляються вибоїни. Коли під рукою виявляється герметик для забивання шин від проколів (благословенний день його покупки!), то тимчасова цілісність відновлюється без особливих складнощів, а отриманого результату цілком вистачає, щоб доїхати до шиномонтажної майстерні.

Завбачливий автовласник виявиться в більш зручному положенні. Профілактичний герметик для автомобільних шин заливається на внутрішню частину покришки. Під дією відцентрової сили він розтікається по її поверхні. У цього матеріалу є ряд корисних особливостей:

  • закладає всі дрібні тріщини;
  • забезпечує захист кордових ниток;
  • створює додатковий шар герметизації;
  • перешкоджає розшаруванню перегрітої покришки.

Виходить, що шина посилюється профілактичним герметиком, а при утворенні проколу майже миттєво відбувається заповнення із запобіганням витоку повітря. Така профілактика допомагає при наїзді на цвяхи, шматки сталевого дроту, але навряд чи закриє великий поріз.

Аварійний герметик для шин врятує, якщо лінія проколу по довжині не перевищує одного сантиметра. Про ширину взагалі не йдеться. Покришка вже не підлягає ремонту при виникненні самого нікчемного зазору, так і якщо вирваний фрагмент з утворенням наскрізного отвору. Будь-які спроби підлатати порушену структурну цілісність в кращому випадку будуть марним, в гіршому можуть обернутися розривом шини з перевертанням рухомого автомобіля.

Панацеї для всіх випадків не існує

Звичайний колісний герметик не підійде, коли прокол стався на борту шини. Таке досить рідко трапляється. Якщо це сталося, то доставляє автовласникові велика кількість проблем, тому що мінімальні наскрізні пошкодження боковин при збігу сприятливих обставин розширюються до стану порізів, які не підлягають ремонту. Профілактичний герметик для шин добре виручає при голчастих ушкодженнях, але виявляється практично марний, коли покришку прорізає скло, пробиває на швидкості гострий камінь або інший досить об'ємний предмет.

Водієві в будь-якому разі слід розуміти, що аварійна герметизація покришки носить виключно тимчасовий характер, а також має обмеження за ступенем навантаження. Якщо використовувати герметик для ремонту шин, щоб закрити прокол, що утворився в дорозі, а потім рвонути з пробуксовкою та піддати жару, то навряд чи поставлена «пломба» дозволить доїхати до СТО. Швидкість автомобіля після аварійної герметизації колеса не повинна перевищувати 50 км/год, а при русі по пересіченій місцевості з креном кузова і стрибками на валунах взагалі буде дивом, якщо вийде проїхати понад 5 кілометрів.

Різні варіанти і способи застосування

 герметик для заделывания шин от проколов

Найбільш зручно використовувати аварійний герметик для ремонту шин, що випускається в аерозольних балонах. Є ще пластикові флакони, вміст яких заливають всередину спущеної покришки через ніпельний вентиль. Аерозолі з'єднують з шиною через наявний вентильний канал, але балонне вміст не заливається, а вдувається, забезпечуючи істотне збільшення обсягу. Це дає очевидну перевагу, так як закачаного тиску може вистачити для формування пружного стану без необхідності підкачувати колесо насосом.

Для виготовлення автомобільного герметика, тимчасово повертає шині цілісність, служать різні матеріали, серед яких:

  • рідкий латекс — твердне на повітрі;
  • волокна — служать для армування»;
  • гранули — заповнюють собою проміжки.

Аварійні герметики бувають цілком латексні, волокно-гранульовані або об'єднані з різним процентним вмістом компонентів.

Для водія вміст аерозольного балончика або пластикового флакона не має істотного значення. Основну увагу слід звертати на інструкції по застосуванню, де вказують:

  • робочу температуру;
  • герметизируемый обсяг;
  • максимальний розмір проколу;
  • підкачування колеса вхідним тиском;
  • призначення — для профілактики або ремонту;
  • обмеження на використання повітряного насоса.

Якщо герметик призначений тільки для теплої погоди, то взимку він виявиться марний. Балона 300 мл вистачає, щоб прибрати прокол в колесі звичайного легковика, але для великої покришки позашляховика такої кількості буде замало.

Засоби аварійної герметизації розраховані на безкамерні шини, але є й універсальні герметики, якими заклеюють камерні моделі. При використанні пінного герметизатора, одночасно нагнітає тиск, слід контролювати кількість «заправлених» атмосфер, щоб не переборщити.