Фахівці журналу «Auto Bild Sportscars» (Німеччина) провели тестування 19-тидюймовых автопокришок для холодного часу року. Чому 19-тидюймовые?
Виявляється, у зимових автопокришок такого типорозміру плями контакту набагато більше, ніж у звичайної зимової гуми. «Спорткаровцы» вирішили з'ясувати, які шини не тільки безпечні, але ще й комфортні.
Досліджувані моделі:Pirelli Winter Sottozero 3

Michelin Pilot Alpin PA4
Nokian WR A3

Vredestein Wintrac Xtreme S

Continental ContiWinterContact TS 850P

Star Performer SPTS-AS
СНЕГУправляемостьЦе випробування вдалося всім досліджуваним моделям. Але кращими з кращих стали Pirelli і Michelin.
Тягове зусилляВ цій вправі 1-е і 2-е місцево знову у Pirelli і Michelin. У інші покришок теж хороші результати. Неприємно здивував пілотів тільки Nokian.
МОКРИЙ АСФАЛЬТГальмуванняВипробування проводилися наступним чином: автомобіль, розігнавшись до 100 км/год, різко гальмував. Результати показали, що найгірше у випробуваннях вели себе Star Performer (найдовша гальмівна дистанция).
УправляемостьНаконец-то шини Nokian в компанії з Continental показали себе з кращого боку. Автопокрышкам особливо вдалися випробування на мокрій поверхні. Окремо варто відзначити на команди керма.
Бічна стійкістьВыявлась «витривалість» зчеплення. Відзначилися покришки Nokian, в аутсайдерах - Star Performer.
СУХИЙ АСФАЛЬТКерованістьВідмінні результати у Nokian і Continental. У відстаючих - Star Performer.
ГальмуванняЗнову «чемпионила» Nokian, а ось Vredestein експертів розчарував – транспортному засобу знадобилося ще додаткових «гальмівних» 3,3 метра (при допустимих 37-40 м).