Великий тест зимових шин 205/55 R16 – шип і не шип (частина 2)

Поради
news

Початок огляду тут.

Michelin X-ice Xi3 

Michelin X-ice Xi3 (Іспанія)

Експертам дуже сподобалося передбачувану поведінку шини на будь-якій зимовій поверхні. Правда, незважаючи на досить високе зчеплення шини далеченько до робочих характеристик шипованих шин – лідерів тесту.  
Nokian Hakkapeliitta R2 

Nokian Hakkapeliitta R2 (Фінляндія)

З усіх фрикційних шин у Nokian найкращі результати в «крижаних» випробуваннях. І це незважаючи на можливість легких замети на ожеледі. Покришки продемонстрували короткий гальмівний шлях і повне послух на зимових поверхнях. А ось на асфальтованій дорозі реакції шини уповільнені. Тест-пілоти звернули особливу увагу на низький опір коченню і нешумность. 
Bridgestone Blizzak WS70 

Bridgestone Blizzak WS70 (Японія)

Незважаючи на передбачуваність і непогану керованість на зледенілих поверхнях, шини на великій швидкості втрачали зчеплення на передній осі. Поведінка на засніженому треку більш стабільне і впевнене. А от результатами випробувань на мокрій поверхні експерти залишилися незадоволені, в основному з-за довгого гальмівного шляху. Тести на сухому покритті Bridgestone витримали, порадувавши експертів ще й тим, що вони виявилися тихими.  
Pirelli Winter IceControl

Pirelli Winter IceControl (Китай)

Фахівці відзначили швидкі слухняні реакції шини на команди керма при русі на засніженій і зледенілій поверхнях. Не залишилося без уваги тест-пілотів і раптова втрата зчеплення на задній осі, коли автомобіль рухається з великою швидкістю. Випробування на асфальтованій дорозі виявили повільність реакцій при крутих поворотах і маневрах. Тим не менш, у разі виникнення будь-яких екстреної ситуації шина з нею готова впоратися. Безсумнівним плюсом моделі є і її безшумність.  
Continental ContiVikingContact 5 

Continental ContiVikingContact 5 (Німеччина)

За результатами випробувань, експерти назвали ці шинами «одними з кращих фрикційних покришок в рейтингу» і зазначили, що рух буде безпечним, надійним і без неприємних сюрпризів. Але без «але» не обійшлося. Незважаючи на цілком пристойну зчеплення на льоді, шини можуть втратити контакт з дорогою при дуже різкому повороті. На асфальтованому треку  – реакції вяловатые, що, втім, припустимо для покришок, мають м'яку гумову суміш. Фахівці також зазначили, що Continental низькошумні. 
Vredestein Nord-Trac 2 

Vredestein Nord Trac 2 (Нідерланди)

Як ні намагалися тест-пілоти, але не змогли «вичавити» з шини позитивних характеристиках хоч в якомусь випробуванні. В принципі, реакції покришки на зимових поверхнях чіткі і швидкі, але брак зчеплення і догляд в замети псують все враження. Зате зчеплення порадувало на асфальтованому треку . цей фактор і ще короткий гальмівний шлях на сухому асфальті не дозволили Vredestein скотитися вниз рейтингу.  
Debica Frigo 2 

Debica Frigo 2 (Словенія)

Ні на секунду шини не дозволять водієві розслабитися при русі на ожеледі.  Слизькі Debica постійно «йдуть» з траси і якщо б не подрулирование, то…  трохи краще йдуть справи з поведінкою на сніговій поверхні. Тут тест-пілоти виявили і короткий гальмівний шлях, і гідна поведінка під час екстрених ситуацій. Що стосується випробувань на асфальті, то за своїми характеристиками покришка стала чи не найкращою з нешипованих шин.  
Fulda Kristall Montero 3 

Fulda Kristall Montero 3 (Франція)

Завалили тести на ожеледі. Слабке зчеплення, складність управління, неможливість вийти з різкого повороту – такі сумні підсумки. Трохи радості фахівцям додали характеристики шини під час снігових випробуваннях, але саме «трохи», оскільки контроль над автомобілем скрутний через несподіваної втрати зчеплення. Реабілітувалися автопокришки під час випробувань на асфальтованій поверхні. Зчеплення – високе, керованість – на гідному рівні, курсова стійкість – водіям на радість, а гальмівний шлях – взагалі один з найкоротших в даному рейтингу.