Ми продовжуємо знайомити вас з результатами тестів зимових шин. Зустрічайте - фрикційні моделі розмірністю 205/55 R16 від видання «Авторевю».
Тестовані шини:Hankook Winter i*ceptBridgestone Revo GZNokian Hakkapeliitta R2Continental ContiVikingContact 5Yokohama iceGuard 50Pirelli Winter IceControlMichelin X-Ice 3DMACK WinterSafeKumho i'zen KW31 ![]() |
Nokian Hakkapeliitta R2 (Фінляндія) Шини блискуче показали себе в тестах на асфальті. У них максимально короткий гальмівний шлях як на сухому, так і на мокрому дорожньому покритті. Покришка показала прекрасні гальмівні характеристики на льоду. Експерти присудили цим шинам 1-е місце і порекомендували для спокійного пересування в місті і за його межами. |
![]() |
Pirelli Winter IceControl (Китай) Виявилися кращими у випробуваннях на сніговій трасі: слухняно, чітко і впевнено реагує на будь-які повороти керма. Шини не тільки на снігу, але і на ожеледі показали дуже ефектне гальмування. Пілоти відзначили, що по звивистій дорозі автомобіль просто летить! Авто прекрасно реагує на всі команди керма. Pirelli Winter IceControl – одні з найбільш комфортних в тесті.Фахівці вважають дану модель дуже вдалою для їзди по зимових дорогах. |
![]() |
Continental ContiVikingContact 5 (Німеччина) Гума замикає трійку лідерів тесту. Що завадило шині зайняти перші місця? На думку фахівців, це зчіпні властивості на ожеледі і сніговій трасі.Зате ContiVikingContact 5 добре показали себе на трасі керованості. На асфальті і сніговій дорозі покришка порадувала своїми характеристиками, особливо гальмівними властивостями. Також, зазначили експерти, шини удароміцні.ContiVikingContact 5 підійдуть в основному тим, хто в холодний період року збирається їздити переважно по міських вулицях. |
![]() |
Bridgestone Blizzak Revo GZ (Японія) Шина відмінно поводиться на льоду. На сніговій поверхні – трохи гірше (не вистачає зчеплення при проходженні поворотів і під час гальмування). Що стосується поведінки на асфальті, то тут все в порядку – авто слухняно і добре тримає дорогу при різких маневрах. Також ця шина дуже міцна до ударів. Ну, просто створена для наших далеко не ідеальних доріг. |
![]() |
Michelin X-Ice 3 (Іспанія) На зледенілій дорозі шина не в числі фаворитів, але, тим не менш, вела себе дуже гідно. На сніговій трасі навіть маленьке ваше бажання «поганяти» не підтримає – з-за поганого гальмування і неповороткості в поворотах. Приблизно такі ж показники і на асфальті – рух спокійне і поведінку шини на висоті, включаєте «пілота Формула 1» і шина починає чинити опір – неохоче реагує на повороти керма, і ви ризикуєте не жваво об'їхати, а прямісінько пірнути в яму на дорозі. Так і ударна міцність у покришки – низька.Якщо ви водій, що віддає перевагу комфорт і пересувається за принципом «тихіше їдеш, далі будеш», то шина – для вас. |
![]() |
Yokohama iceGuard 50 (Японія) На зледенілій трасі експертів порадували зчіпні властивості шини при гальмуванні і розгоні. А ось на сніговій дорозі характеристики шини здивували. Гума, найкраща, до речі, з часу розгону, продемонструвала найбільший гальмівний шлях. «Підкачали» і гальмівні характеристики на мокрій дорозі. |
![]() |
Hankook Winter i*cept (Південна Корея) Хороший розгін, впевнене гальмування, чітка реакція на повороти керма – що ще бажати від шини на ожеледі?! Але ось поведінка на асфальті і сніговій дорозі не настільки блискучі. На снігу авто може раптом піти в занос, а на асфальтованій дорозі експерти спостерігали значне збільшення гальмівного шляху. |
![]() |
Kumho I’Zen KW31 (Південна Корея) Шина в тестах на зледенілій дорозі програє своїй «землячці» гумі Hankook. Зате реабілітує себе в «снігових тестах». І знову засмучує у випробуваннях на асфальті - з-за довгого гальмівного шляху. До мінусів покришки можна віднести і її жорсткість. |
![]() |
DMACK WinterSafe (Китай) Цей бренд більш знайоме спортсменам. Корпорація DMACK Tyres поставляє автопокришки для тих, хто займається ралі. Але компанія вирішила не обходити увагою і звичайних автомобілістів і випустила на ринок модель WinterSafe. Покришка більше підійде для зимових умов Центральної Європи – м'якою і малосніжною. Інженери забезпечили гуму широкими канавками, які відмінно справляються зі сніговою кашею на дорозі. Поведінка на асфальті порадувало експертів. А ось на сніговій трасі шина не відзначилася – на швидкості автомобіль перестає бути керованою, так і при входженні в поворот зрадницьки може піти в занесення. |
Реєструючись, ви погоджуєтеся з призначеним для користувача угодою