Поняття «ламелі» з'явилося в 60-х роках. Цим словами назвали спеціальні прорізи в малюнку протектора. Застосування ламелей покращує зчіпні властивості шини та дорожньої поверхні.
Фахівці протестували 7 фрикційних шин типорозміру 195/65 R15:Goodyear Ultra Grip Ice+Yokohama Ice Guard 5 IG50Nokian Hakkapeliitta R2Toyo Observe GSi-5Nordman RSContinental Conti VikingContact 6Kumho I’ZEN KW-31 Стабільно перші місця завойовують моделі фінського концерну Nokian. І в цьому тесті фавориткою стала шина Nokian Hakkapeliitta R2. В потилицю цій гумі дихає Continental ContiVikingContaсt 6. Почетнейшее друге місце «німкені» дісталося за бездоганні збалансовані характеристики на зимових поверхнях і за відмінну безпеку. А ось у хвості рейтингу опинилася шина Toyo Observe GSi-5. Фахівці були неприємно здивовані низькими зчіпними характеристиками на зледенілих ділянках дороги.![]() |
Nokian Hakkapeliitta R2 (Росія) На ожеледиці та снігових треках продемонструвала найкращі показники. Покришка «відмовляється» йти в замети і надійно тримає дорожню поверхню. Поведінка на асфальті – прогнозоване. |
![]() |
Continental Conti VikingContact 6 (Німеччина) Шина показала кращу курсову стійкість на ожеледі. Водій може дозволити собі швидку їзду, а при знесенні, знизивши швидкість, спокійно продовжувати рух далі. Дуже добре чіпляється за суху дорожню поверхню, але демонструє при цьому трохи уповільнені реакції на команди керма. |
![]() |
Nordman RS (Росія) Покришка цілком прогнозована на зледенілій трасі, а на сніговій може піти в невеликий замет. Високі робочі характеристики на асфальтованому дорожньому полотні. |
![]() |
Yokohama Ice Guard 5 IG50 (Японія) На ожеледі - відмінні розгінні і гальмівні показники, а також у шини високі показники керованості і спокійна корекція зносів. Мокре покриття, відзначають тест-пілоти, не дасть здійснити рух на великій швидкості. |
![]() |
Goodyear Ultra Grip Ice+ (Польща) На ожеледі можливі і занос і догляд в ковзання. Шина не дуже швидко реагує на кермо на сухій трасі, рух на мокрій дорозі може обернутися зносом. |
![]() |
Kumho I’ZEN KW-31 (Південна Корея) Поведінка покришки на зледенілому треку фахівцям не сподобалося – порівняно з іншими шинами ця модель сильно ковзає і демонструє нестабільну поведінку. На асфальті Kumho потребує поліпшених зчіпних характеристик. |
![]() |
Toyo Observe GSi-5 (Японія) Тест-пілоти попереджають, що швидка їзда по льоду – не для цієї автогуми! Не вразила шина і своїми характеристиками на сніговій поверхні – охоче йшла в замети. Випробування на мокрій поверхні також завалила – знесення заважали швидкому руху. Трохи реабілітувалася Toyo на сухій дорозі, де продемонструвала цілком стабільну і передбачувану поведінку. |
Реєструючись, ви погоджуєтеся з призначеним для користувача угодою