Ламелі або... ламелі?

Поради
news

Поняття «ламелі» з'явилося в 60-х роках. Цим словами назвали спеціальні прорізи в малюнку протектора. Застосування ламелей покращує зчіпні властивості шини та дорожньої поверхні. 

Фахівці протестували 7 фрикційних шин типорозміру 195/65 R15:Goodyear Ultra Grip Ice+Yokohama Ice Guard 5 IG50Nokian Hakkapeliitta R2Toyo Observe GSi-5Nordman RSContinental Conti VikingContact 6Kumho I’ZEN KW-31 Стабільно перші місця завойовують моделі фінського концерну Nokian. І в цьому тесті фавориткою стала шина Nokian Hakkapeliitta R2. В потилицю цій гумі дихає Continental ContiVikingContaсt 6. Почетнейшее друге місце «німкені» дісталося за бездоганні збалансовані характеристики на зимових поверхнях і за відмінну безпеку. А ось у хвості рейтингу опинилася шина Toyo Observe GSi-5. Фахівці були неприємно здивовані низькими зчіпними характеристиками на зледенілих ділянках дороги. Kartinka
Nokian Hakkapeliitta R2 

Nokian Hakkapeliitta R2 (Росія)

На ожеледиці та снігових треках продемонструвала найкращі показники. Покришка «відмовляється» йти в замети і надійно тримає дорожню поверхню. Поведінка на асфальті – прогнозоване. 
Continental Conti VikingContact 6 

Continental Conti VikingContact 6 (Німеччина)

Шина показала кращу курсову стійкість на ожеледі. Водій може дозволити собі швидку їзду, а при знесенні, знизивши швидкість, спокійно продовжувати рух далі. Дуже добре чіпляється за суху дорожню поверхню, але демонструє при цьому трохи уповільнені реакції на команди керма.  
Nordman RS 

Nordman RS (Росія)

Покришка цілком прогнозована на зледенілій трасі, а на сніговій може піти в невеликий замет. Високі робочі характеристики на асфальтованому дорожньому полотні. 
Yokohama Ice Guard 5 IG50   

Yokohama Ice Guard 5 IG50 (Японія)

На ожеледі - відмінні розгінні і гальмівні показники, а також у шини високі показники керованості і спокійна корекція зносів. Мокре покриття, відзначають тест-пілоти, не дасть здійснити рух на великій швидкості.

Goodyear Ultra Grip Ice+ 

Goodyear Ultra Grip Ice+ (Польща)

На ожеледі можливі і занос і догляд в ковзання. Шина не дуже швидко реагує на кермо на сухій трасі, рух на мокрій дорозі може обернутися зносом. 

 
Kumho I’ZEN KW-31 

Kumho I’ZEN KW-31 (Південна Корея)

Поведінка покришки на зледенілому треку фахівцям не сподобалося – порівняно з іншими шинами ця модель сильно ковзає і демонструє нестабільну поведінку. На асфальті Kumho потребує поліпшених зчіпних характеристик. 
Toyo Observe GSi-5 

Toyo Observe GSi-5 (Японія)

Тест-пілоти попереджають, що швидка їзда по льоду – не для цієї автогуми! Не вразила шина і своїми характеристиками на сніговій поверхні – охоче йшла в замети. Випробування на мокрій поверхні також завалила – знесення заважали швидкому руху. Трохи реабілітувалася Toyo на сухій дорозі, де продемонструвала цілком стабільну і передбачувану поведінку.  

Kartinka