Ведмежі кігті у зимової шини Hankook Winter I*Cept Evo

Поради
news

Протектор цієї шини схожий на кардіограму, гумова суміш містить кремнезем. А ще дана модель має дещо спільне з… ведмедем. У цьому огляді представлена корейська зимова нешипована гума Hankook Winter I*Cept Evo W310.


Корейським інженерам в  Hankook Winter I*Cept Evo W310 вдалося:А - підвищити зчеплення,Б - збільшити паливну економічність,В - практично позбутися від пронизливого гула навіть на екстремальних швидкостях і при замерзлій дорозі. Також серед нововведень Hankook W310 обов'язково варто звернути увагу на асиметричний дизайн протектора, змодельований комп'ютером. Такий дизайн дозволяє зменшити рівень шуму, а також гарантує чітке зчеплення і на сухій і мокрій дорозі. По центру протектора йде зигзаг, який нагадує… кардіограму. І якщо ви в душі поет і романтик, то сміливо можете сказати, що 310-й Ханкук ніби відчуває серцебиття автомобіля і водія… В складі гумової суміші Hankook Winter I*Сept Evo W310 основним компонентом є кремнезем, більш відомий як силіка. Чому ми на це звертаємо увагу? Справа в тому, що додавання силіки надає шині особливу шорсткість, яка, по-перше, покращує тягу на слизькій зимовій дорозі, а, по-друге, підвищує міцність гуми.   Ще одне цікаве ноу-хау! При розробці 310-го Ханкука корейці застосували технологію «ведмежий кіготь». Шину забезпечили дугоподібними канавками з гострими кромками для запобігання виникнення ефекту аквапланування. Та «ведмежі кігті» з цим чудово справляються! KartinkaHankook W310 дуже зацікавив автоекспертів. Так, наприклад, німецький журнал «Auto Bild Sportscars» в ході випробувань низки зимових автошин оцінив вельми вражаючі «льотні» якості корейської покришки на снігу, короткий гальмівний шлях на сухому покритті і дивовижну точність рульового управління. Але не обійшлося і без критики. Експертам не сподобалася поведінка кореянки на мокрій дорозі. Отже! У зимовій нешипованої шини Hankook Winter I*Сept Evo W310 набагато більше переваг. Гумі не страшні морози і каверзні несподіванки сніжно-льодових доріг.