0800336241
search
закрыть
close basket
Кошик
Ваш кошик порожній

Наскільки зубасті шиповані шини?

Поради
news

Шиповані шини… Хтось віддає перевагу в холодний період саме цю зимову гуму, а хтось не є затятим шанувальником шипів. Фахівці журналу «АвтоРевю» розбиралися в «гарності» шипованих шин типорозміру 195/65 R15.

Протестовані шини: Hankook Winter I*Pike RSNokian Hakkapeliitta 8Goodyear Ultra Grip Ice ArcticNexen Winguard WinSpikeGislaved Nord Frost 100Dunlop Ice TouchКама Euro-519Sunny Winter Grip Кожен шинний бренд, що випускає шини з шипами, має свої запатентовані конструкції шипів. Дуже сильно в даній області просунувся фінський концерн Nokian. Не так давно він здивував фахівців і автолюбителів гумою з… висувними шипами. Можливо, це ноу-хау і не пустять в серійне виробництво, але сам факт говорить про те, що в шинній індустрії наука не стоїть на місці і інженери даром на роботі штани не протирають. Інженери постаралися Nokian і при розробці Hakkapeliitta 8. Так так розійшлися, що в підсумку ця модель займає лідируючі позиції в рейтингах і тестах і є фавориткою зимових поверхонь. Не відстає від Hakkapeliitta 8 і Dunlop Ice Touch. І нехай її результати на зледенілих треках не настільки вражаючі, проте результати випробувань на інших поверхнях дуже високі.   Експерти рекомендують до активного використання ще дві шини -  «німкеню» Gislaved Nord Frost 100 та «польку» Goodyear Ultra Grip Ice Arctic. Що стосується інших моделей, які були взяті для тестування, то тут вже на розсуд водія. Під його, так сказати, повну відповідальність.Kartinka
Nokian Hakkapeliitta 8 

Nokian Hakkapeliitta 8 (Росія)

Шина дуже сумлінно і ефективно чіпляється за крижану поверхню, забезпечуючи автомобілю легке, комфортне і, головне, надійне управління. Бездоганну поведінку гуми і на засніженій поверхні. На асфальтованому покритті – також без нарікань. 
Dunlop Ice Touch

Dunlop Ice Touch (Польща)

З-за того, що ця покришка більш скользка на льоду, ніж Nokian, - 2-е місце в рейтингу. З іншими зимовими поверхнями покришка справляється чудово.
Gislaved Nord Frost 100

Gislaved Nord Frost 100 (Німеччина)

На ожеледі і засніженій трасі гума може піти в занесення. На мокрому асфальті за показниками стала найкращою - впорається з будь-якими різкими маневрами і крутими поворотами навіть на великій швидкості. 
Goodyear Ultra Grip Ice Arctic

Goodyear Ultra Grip Ice Arctic (Польща)

По керованості і розгінним характеристиками на зледенілій поверхні «обскакала» Dunloр. Але її бажання йти в замети на льоду не дозволили зайняти в рейтингу сходинку вище. Повільні реакції спостерігаються на сніжному треку і асфальтованій поверхні.
Hankook Winter I*Pike RS 

Hankook Winter I*Pike RS (Південна Корея)

Шина сподобалася експертам своїми розгінними характеристиками, але розчарувала в поворотах – починається ковзання. Тест-пілоти відзначили і гальмівні якості на сніжної і асфальтованій поверхні, але і тут без «ложки дьогтю» не обійшлося – маневруючи, передбачити поведінку гуми важкувато. 
Nexen Winguard WinSpike   

Nexen Winguard WinSpike (Південна Корея)

Швидка їзда по льоду – це не про цю шину. Серед випробуваних моделей Nexen виявилася самою повільною. На сніговій поверхні покришка виправляється, хоча і тут помічені «тупуваті» реакції на команди керма. Поманеврировать від душі Nexen дозволить на асфальті.
Кама Euro-519 

Кама Euro-519 (Росія)

Поведінка на ожеледі у цій шипованої шини як у … нешипованої. Кама «із задоволенням» йде і зноси і в замети. На сніговій трасі поведінку вдається спрогнозувати. Піти в різкий поворот і зробити маневри не вдасться на асфальтованій дорозі – можливі всі ті ж зноси із заметами.  
Sunny Winter Grip  

Sunny Winter Grip (Китай)

На льоду, снігу й асфальті маневрувати треба з величезною обережністю, поведінку шини нестабільний і його важко спрогнозувати. До мінусів слід віднести і велику втрату шипів. Після випробувань шина недорахувалася близько 70% своїх шипів! Як зазначили експерти, близько 20% шипів гума втратила на ожеледі і сніжному треку, а решта шипи «дісталися» асфальту. 

Kartinka