0800336241
search
закрыть
close basket
Кошик
Ваш кошик порожній

За накатаним та без шипів

Поради
news

Щоб взимку не опинитися в найближчому кюветі з іншими учасниками «з'їзду любителів літньої гуми», слід заздалегідь підібрати і придбати зимові шини. Які саме вибрати? 

Американські експерти провели своє тестування нешипованих шин. Представляємо вам результати тесту. Можливо, саме це опис полегшить вам завдання у виборі зимової гуми. Тестувалися шини:Continental ContiVikingContact 5Nokian Hakkapeliitta RMichelin X-Ice 2Toyo Garit G4Dunlop Graspic DS-3 
Continental ContiVikingContact 5                         Continental ContiVikingContact 5      За результатами тестування ці шини - лідери! За настільки блискучі результати варто сказати "дякую", зокрема, складу гумової суміші і конструкції протектора. Покришку забезпечили асиметричним малюнком з нарізкою різної глибини. Канавки у внутрішній частині шини глибше зовнішніх і відповідають за пересування по сніжній поверхні, при чому зі своєю роботою справляються досить сумлінно. Зовнішня частина протектора зі своєю "канавочной системою" оптимізує керованість на сухій і мокрій поверхні. Шина на асфальті відрізняється послухом і комфортністю.Добре керований Continental і на зледенілій дорозі, пілоти відзначили безпроблемне входження в повороти.Якщо ви збираєтеся взимку пересуватися як в місті, так і виїжджати за його межі, Continental ContiVikingContact 5, за запевненнями експертів, для вас!  
 Nokian Hakkapeliitta R Nokian Hakkapeliitta R  
Шини показали себе настільки ж чудово, як і Continental ContiVikingContact 5. Правда, робота Nokian на сніговій поверхні трохи гірше, ніж у лідера тестування, зате на сніговій трасі - чудові результати. Якщо вас не збентежить гучність покришки, то сміливо можете зупинити на ньому свій вибір. Вона, до речі, хороша для пересування не тільки по міських вулицях.
 Michelin X-Ice 2 Michelin X-Ice 2   

"Родзинка" цієї гуми - гальмування на льоді. Тут Michelin X-Ice 2 немає рівних серед своїх "товаришок". Втім, в "крижаних тестах" експерти виявили мінус гуми - при температурному показнику 0⁰ З покришки ковзали "краще" всіх своїх конкурентів. Але це на льоду. На сухій поверхні радують чітке послух і хороша керованість. 
 Dunlop Graspic DS-3 Dunlop Graspic DS-3  
Якщо при десятиградусном морозі ці покришки пасують перед конкуентами, то при нульової позначки на термометрі Dunlop Graspic DS-3 немає рівних. Не дарма японські інженери чаклували над спеціальною мікропористої поверхнею шини, додавши в неї скловолокна для поліпшення зчеплення. Добре покришки розганяються на снігу, а гальмують погано - у цьому випробуванні вони аутсайдери. Не дуже задоволені експерти показниками гуми на асфальті. У вашому регіоні не морозні і малосніжні зими? Придивіться до Dunlop Graspic DS-3.
 Toyo Garit G4 Toyo Garit G4  
Останнє місце тіста. Піднятися вище шині не дали гучність, слабкі зчіпні властивості і погана керованість на зледенілій дорозі, а також на сухій і мокрій трасі. Зате на снігу дуже навіть добре - і розгін і гальмування на рівні лідерів випробувань.