Тест шин Nokian Hakkapeliitta R2 для BMW i3. У чому особливості?

Поради
news

Автор «BMW Blog»  провів тест шини Hakkapeliitta R2, які використовуються для електрокарів і поділився своїми враженнями в блозі.

Автор «BMW Blog» - Чак Фосслер провів тест шини Hakkapeliitta R2, які використовуються для електрокарів і поділився своїми враженнями в блозі.

Електромобіль BMW i3 має особливі вимоги до автопокрышкам, зокрема до їх розмірами, тому власники авто досить обмежені у виборі. Раніше зимову гуму для електромобілів виробляла лише компанія Bridgestone. Після того, як специфічну гуму для електрокарів почала виробляти фінська Nokian, асортимент значно розширився. Маючи величезний досвід виробництва шин для зими, вони створили спеціальну гуму Hakkapeliitta R2 розміром 155/70 R19 84Q.elektrocar
Необхідність використання для BMW i3 особливих покришок викликана потребою зменшення споживання електроенергії. Для цього гума повинна бути не тільки вузькопрофільної, але і мати низький опір хитанню.

Hakkapeliitta R2 для BMW i3 на відміну від звичайних шин знижує опір хитанню більш ніж на 30% і стали першою в світі зимової моделлю отримала оцінку «A» за паливну економічність. У той же час, інші покришки такого ж класу мають опір хитанню «З» і «Е» класу.

Тест автогуми Hakkapeliitta R2 проводився на снігу, і її зчіпні можливості мене дуже здивували. Зрозуміти наскільки податливий протектор шин можна, провівши по них рукою, - на ньому безліч ламелей, які і забезпечують хорошу керованість на слизькій зимовій дорозі.

Перевірив я і те, яким чином поводить себе ця гума на сухому асфальті, так як зимова шина має властивість погано реагувати на повороти керма. Але з Nokian Hakkapeliitta R2 таких проблем не спостерігалося.

Автогума Nokian має відмінну курсову стійкість, не втрачаючи при цьому добре рульове управління. Крім це, я не почув шуму від коліс: Hakkapeliitta R2 — тихі покришки, які чудово доповнюють малошумний BMW i3.electro3

«BMW Blog» тестував комплект Hakkapeliitta R2 більше місяця і  у мене був шанс обкатати їх при різних погодних умовах. Продукція Nokian, яка широко відома своїми розробками зимових покришок, виправдала мої очікування. Колеса забезпечують
хорошу продуктивність задньопривідного електричного i3 і дають відчуття впевненості на дорозі.

Навіть при температурі -15°З автогума залишалася еластичною і не втратила свої високі зчіпні властивості.