Останні інновації дозволяють використовувати у виготовленні гуми горіховий компаунд. Саме такий компонент заявлений у тесті Toyo Observe GSi-5. Він забезпечує зменшення до мінімуму шуму при швидкій їзді.
З якихось причин автомобілістам необхідно міняти літні шини на зимові? Справа в тому, що
зимова гума відмінно справляється на крижаних оскольских дорогах. Вона забезпечує гальмування в необхідний час, дає можливість безпечно проходити повороти. Але якщо врахувати, що в холодну пору року погода буває досить мінливою і заморозки чергуються з плюсовою температурою, то зимові колеса можуть демонструвати не найкращі свої якості, зокрема, на мокрій дорозі.

Відомо, що зимові покришки можуть пошкодити дорожнє полотно. Власне тому в Канаді визначені часові рамки, під час яких можна їздити на зимовій гумі. Крім цього, на парковках широко використовуються знаки, що забороняють в'їзд транспортних засобів з зимовими покришками. Перевіряти якість нових розробок представили компанії Toyo взимку приїжджають саме в Канаду.
зокрема,
останні інновації дозволяють використовувати у виготовленні гуми горіховий компаунд.Технологія, яка називається Microbit забезпечує легке змішування гуми протектора з частинками горіхової шкарлупи. Саме такий компонент заявлений у тесті Toyo Observe GSi-5.Це
забезпечує зменшення до мінімуму шуму при швидкій їзді.
Також до складу гуми входить абсорбуюча речовина з деревного бамбукового вугілля, яке дає можливість прибирати вологу при коченні. На протекторі коліс розташовані ламелі Spider Sipe, які виглядають як округлі сектора. Для підвищення дисперсійних властивостей в гумі використана спеціальна технологія і значно більший вміст силіки. Це забезпечує однорідність показника еластичності компаунда. Однак це може бути причиною деформації коліс з-за їх м'якості. Жорсткість гуми розробники підвищили використовуючи в протекторі спеціальні перемички.
Підбиваючи підсумки, можна назвати дану
зимову нешиповану гуму - лідером серед подібних представлених на ринку.