0800336241
search
закрыть
close basket
Корзина
Ваша корзина пуста

Власникам кросоверів на замітку

Советы
news

Які зимові шини купувати власникам позашляховиків, щоб і в холодний період року впевнено і безпечно пересуватися по зимових дорогах?

Фахівці журналу «АвтоРевю» вирішили полегшити життя власникам великих кросоверів і провели тестування нешипованих зимових покришок розмір SUV 235/65 R17. Чому саме нешипованих? Справа в тому, що власники таких авто не дуже шанують шиповану гуму з-за їх гучності на асфальтованій дорозі.   Досліджувані моделі:Hankook Dynapro I*Cept RW08Goodyear Ultra Grip+ SUVYokohama Geolandar I/T-S G073Nokian Hakkapeliitta R2 SUVContinental Conti CrossContact VikingDunlop Grandtrek SJ6Sailun Ice Blazer WST-1BFGoodrich Winter Slalom KSI За результатами випробувань, лідером визнана Nokian Hakkapeliitta R2 SUV. На асфальті, на снігу і на льоду цієї покришці не було рівних. В потилицю Nokian дихає автошина Continental ContiCrossContact Viking, також має чудові характеристики на сніжної і зледенілій поверхні, але трохи подрастерявшая бали на сухому асфальті. Трійку лідерів замикає Goodyear Ultra Grip+ SUV. Третє місце шина удостоїлася за свої хороші зчіпні властивості на асфальтованому покритті, на снігу і ожеледі, правда, характеристики гуми – середні. Що стосується, аутсайдера рейтингу, то експерти «АвтоРевю» одноголосно визнали їм Sailun Ice Blazer WST-1.Kartinka 
Nokian Hakkapeliitta R2 SUV 

Nokian Hakkapeliitta R2 SUV (Росія)

Снігові поверхні автомобіль, «взувшись» у Nokian, долає легко і комфортно. Підступні снігові повороти долаються також добре, ну, хіба що при різких маневрах можливі мінімальні замети і зноси. Слухняне і прогнозована поведінка на асфальті – сухому і мокрому. Додатковим плюсом є те, що покришка – сама економічна в даному рейтингу.  
Continental Conti CrossContact Viking

Continental Conti CrossContact Viking (Німеччина)

Любителі швидкої їзди зможуть і по ожеледі їхати «з вітерцем» (але без фанатизму, само собою зрозуміло!). Тест-пілоти відзначили, що можливі мінімальні замети, але їх легко скоректувати. Рух по сніжній поверхні – прогнозовано і без яких-небудь неприємних сюрпризів. Шина на мокрій поверхні приємно здивувала тим, що дозволила розігнатися навіть краще, ніж на Nokian. А ось на сухій дорозі поведінка Continental погіршився – при різкому русі керма покришка «тупить».
Goodyear Ultra Grip+ SUV

Goodyear Ultra Grip+ SUV (Німеччина)

Порівняно зі своїми «товарками», виявилася кращою у випробуваннях на асфальтованому покритті. Слухняність, швидкість, короткий гальмівний шлях – експерти просто не могли натішитися! Що ж стосується показників гуми на снігу і ожеледі, то тут фахівці залишили свої захоплення. Шина ковзає, управління вже не таке легке і спрогнозувати, якою буде реакція шини (занесе або просто знесе), якщо водій перевищить швидкість, дуже важко.
Yokohama Geolandar I/T-S G073

Yokohama Geolandar I/T-S G073 (Японія)

Показники у випробуваннях – середні. Фахівці дуже позитивно відгукнулися про послух шини та моментальної реакції на команди керма на сухій дорозі. Особливо відзначили і хороші зчіпні характеристики на сніжному треку – розгін і гальмування на вищому рівні. Керованість шини на ожеледі і мокрій дорозі значно гірше. 

Hankook Dynapro I*Cept RW08 

Hankook Dynapro I*Cept RW08 (Південна Корея)

Тест-пілотів сподобалися гальмівні характеристики шини на мокрій дорозі, на снігу і ожеледі. Було відзначено, що економічна шина Hankook. По керованості вона відстає від лідерів тесту, не дуже ефективно протистоять слэшпленингу. На ожеледі авто може знести. Нестабільний поведінку і на сніговій поверхні.  

BFGoodrich Winter Slalom KSI 

BFGoodrich Winter Slalom KSI (США)

За своїми показниками шина – середнячок. Керованість і зчіпні характеристики на зледенілих ділянках могли б бути (і має бути) краще. Фахівці не радять на снігу і льоду проходити повороти на швидкості – її треба скидати як можна менше. На мокрому треку покришка продемонструвала, з одного боку, безшумність, а з іншого – нестабільність поведінки. Випробування на сухому треку BFGoodrich витримала. 

Dunlop Grandtrek SJ6 

Dunlop Grandtrek SJ6 (Японія)

Шина на ожеледі і сніжному покритті може «похвалитися» і заметами, і зносом, і ковзанням, а ще «тугодумностью» на скидання газу. Водієві не можна розслабитися ні на секунду. На мокрій і сухій поверхні шини також прагнуть піти у знесення. 
Sailun Ice Blazer WST-1 

Sailun Ice Blazer WST-1 (Китай)

Дуже складно на зимових поверхнях керувати автомобілем, коли він «взутий» у шини Sailun. На мокрій дорозі ситуація трохи краща - занести може, але не так часто і глибоко, на снігу або ожеледі. Характеристики шини на сухому треку фахівців також не порадували. 

 
Пояснення параметрів підбору шин
Ширина, профіль і діаметр розмір шин.
Ширина

Ширина шин перед установкою на автомобіль.

Профіль

Висота шин у відсотках від ширини.

Діаметр

Діаметр колеса, на якому ви будете монтувати шину.

tires
Індекс навантаження

Визначає максимальне навантаження, при якій шина може експлуатуватися з максимальною швидкістю, дозволеною виробником.

Індекс швидкості

Вказує максимальну швидкість, дозволену для шини.

Посилена (XL, C)

Посилені шини мають підвищену вантажопідйомність. Завдяки цьому вони краще відповідають вимогам до шин, використовуваних, наприклад, в комерційних автомобілях . Зазвичай посилені шини позначаються буквами XL (додаткове навантаження), однак, в залежності від виробника, можуть зустрічатися і інші символи .

Run Flat

Посилені боковини шин RunFlat утримують шину на диску і успішно тримають вагу автомобіля після проколу і повної втрати тиску . Таким чином, ви можете проїхати в середньому близько 80 км зі швидкістю до 80 км / год.

Де знайти розмір шин?
На кожній шині
tires size
У керівництві по експлуатації автомобіля
tires size
На кришці паливного бака
tires size

У деяких автомобілях ця інформація знаходиться на дверному порозі з боку водія. Іноді інформація про розмір поміщається на внутрішній стороні дверей водія.

Пояснення параметрів підбору диска
disk A

A - діаметр диска - діаметр диска в дюймах

disk B

B - Ширина колеса - відстань між захисними фланцями, в дюймах.

disk mount 4
4 отвори
disk mount 5
5 отворів
disk mount 6
6 отворів
Відстань між болтами

Цей параметр описує два значення. Перше - це кількість кріпильних отворів (залежить від конструкції втулки в автомобілі), друге - це діаметр кола, що проходить через центри отворів (в міліметрах) . Відстань 5х100 означає, що маточина має 5 отворів для кріплення, які утворюють колесо діаметром 100 мм .

disk center hole
Центральне отвір

Дозволяє кріпити диск на ступиці автомобіля. Діаметр центрального отвору виражається в міліметрах.

ET - виліт диска

відстань від площини кріплення диска до осі симетрії, виражене в міліметрах

ET
Приклад: Технічні параметри диска

6,00 - ширина диска у дюймах
15 - діаметр диска у дюймах
5 - кількість кріпильних отворів
112 - діаметр кола з кріпильними отворами
ET45 - виліт диска
СН 57.10 - діаметр центрального отвору

Де розмір диска?
На кожному диску
disk size 1
У керівництві по експлуатації автомобіля
disk size 1