Власникам кросоверів на замітку

Поради
news

Які зимові шини купувати власникам позашляховиків, щоб і в холодний період року впевнено і безпечно пересуватися по зимових дорогах?

Фахівці журналу «АвтоРевю» вирішили полегшити життя власникам великих кросоверів і провели тестування нешипованих зимових покришок розмір SUV 235/65 R17. Чому саме нешипованих? Справа в тому, що власники таких авто не дуже шанують шиповану гуму з-за їх гучності на асфальтованій дорозі.   Досліджувані моделі:Hankook Dynapro I*Cept RW08Goodyear Ultra Grip+ SUVYokohama Geolandar I/T-S G073Nokian Hakkapeliitta R2 SUVContinental Conti CrossContact VikingDunlop Grandtrek SJ6Sailun Ice Blazer WST-1BFGoodrich Winter Slalom KSI За результатами випробувань, лідером визнана Nokian Hakkapeliitta R2 SUV. На асфальті, на снігу і на льоду цієї покришці не було рівних. В потилицю Nokian дихає автошина Continental ContiCrossContact Viking, також має чудові характеристики на сніжної і зледенілій поверхні, але трохи подрастерявшая бали на сухому асфальті. Трійку лідерів замикає Goodyear Ultra Grip+ SUV. Третє місце шина удостоїлася за свої хороші зчіпні властивості на асфальтованому покритті, на снігу і ожеледі, правда, характеристики гуми – середні. Що стосується, аутсайдера рейтингу, то експерти «АвтоРевю» одноголосно визнали їм Sailun Ice Blazer WST-1.Kartinka 
Nokian Hakkapeliitta R2 SUV 

Nokian Hakkapeliitta R2 SUV (Росія)

Снігові поверхні автомобіль, «взувшись» у Nokian, долає легко і комфортно. Підступні снігові повороти долаються також добре, ну, хіба що при різких маневрах можливі мінімальні замети і зноси. Слухняне і прогнозована поведінка на асфальті – сухому і мокрому. Додатковим плюсом є те, що покришка – сама економічна в даному рейтингу.  
Continental Conti CrossContact Viking

Continental Conti CrossContact Viking (Німеччина)

Любителі швидкої їзди зможуть і по ожеледі їхати «з вітерцем» (але без фанатизму, само собою зрозуміло!). Тест-пілоти відзначили, що можливі мінімальні замети, але їх легко скоректувати. Рух по сніжній поверхні – прогнозовано і без яких-небудь неприємних сюрпризів. Шина на мокрій поверхні приємно здивувала тим, що дозволила розігнатися навіть краще, ніж на Nokian. А ось на сухій дорозі поведінка Continental погіршився – при різкому русі керма покришка «тупить».
Goodyear Ultra Grip+ SUV

Goodyear Ultra Grip+ SUV (Німеччина)

Порівняно зі своїми «товарками», виявилася кращою у випробуваннях на асфальтованому покритті. Слухняність, швидкість, короткий гальмівний шлях – експерти просто не могли натішитися! Що ж стосується показників гуми на снігу і ожеледі, то тут фахівці залишили свої захоплення. Шина ковзає, управління вже не таке легке і спрогнозувати, якою буде реакція шини (занесе або просто знесе), якщо водій перевищить швидкість, дуже важко.
Yokohama Geolandar I/T-S G073

Yokohama Geolandar I/T-S G073 (Японія)

Показники у випробуваннях – середні. Фахівці дуже позитивно відгукнулися про послух шини та моментальної реакції на команди керма на сухій дорозі. Особливо відзначили і хороші зчіпні характеристики на сніжному треку – розгін і гальмування на вищому рівні. Керованість шини на ожеледі і мокрій дорозі значно гірше. 

Hankook Dynapro I*Cept RW08 

Hankook Dynapro I*Cept RW08 (Південна Корея)

Тест-пілотів сподобалися гальмівні характеристики шини на мокрій дорозі, на снігу і ожеледі. Було відзначено, що економічна шина Hankook. По керованості вона відстає від лідерів тесту, не дуже ефективно протистоять слэшпленингу. На ожеледі авто може знести. Нестабільний поведінку і на сніговій поверхні.  

BFGoodrich Winter Slalom KSI 

BFGoodrich Winter Slalom KSI (США)

За своїми показниками шина – середнячок. Керованість і зчіпні характеристики на зледенілих ділянках могли б бути (і має бути) краще. Фахівці не радять на снігу і льоду проходити повороти на швидкості – її треба скидати як можна менше. На мокрому треку покришка продемонструвала, з одного боку, безшумність, а з іншого – нестабільність поведінки. Випробування на сухому треку BFGoodrich витримала. 

Dunlop Grandtrek SJ6 

Dunlop Grandtrek SJ6 (Японія)

Шина на ожеледі і сніжному покритті може «похвалитися» і заметами, і зносом, і ковзанням, а ще «тугодумностью» на скидання газу. Водієві не можна розслабитися ні на секунду. На мокрій і сухій поверхні шини також прагнуть піти у знесення. 
Sailun Ice Blazer WST-1 

Sailun Ice Blazer WST-1 (Китай)

Дуже складно на зимових поверхнях керувати автомобілем, коли він «взутий» у шини Sailun. На мокрій дорозі ситуація трохи краща - занести може, але не так часто і глибоко, на снігу або ожеледі. Характеристики шини на сухому треку фахівців також не порадували.