Спеціальний тест показав можливі ризики при купівлі покришок в секонд-хенді.Бажаючи заощадити гроші, багато автолюбителів набувають раніше використані шини на вторинному ринку. Спеціальний тест, який ми провели, показав можливі
ризики при купівлі покришок в секонд-хенді.
В тестах на безпеку використовувалися покришки
Nokian Hakka Blue з глибиною малюнка протектора 8 мм. Нову шину і сношенную після дворічної експлуатації (протектор 4 мм) перевірили на на мокрому асфальті. Аналізувалися показники гальмівних властивостей і стійкість до аквапланування на прямій.
Р

езультаты першого тесту показали, що на мокрому асфальті при русі зі швидкістю 100 км/ч гальмівний шлях збільшується більше 8 метрів. Враховуючи те, що на такій відстані дороги може виявитися не одна машина, в разі екстреного гальмування автомобіля попереду, значно збільшується ризик ДТП.
Не менш показовими виявилися результати перевірки стійкості до аквапланування. Автомобіль, взутий у «беушні» шини, рухаючись по воді шаром 6–7 мм попросту втрачає контакт з дорогою зі швидкістю 15 км/год нижче, ніж нові. Багато автомобілістів недооцінюють це обставина і використовують в дощ той самий швидкісний режим, що і на сухій дорозі. А наслідки часто бувають плачевними — у кращому випадку помилки доводиться виправляти на СТО в кузовному ремонті.
Виходячи з цього, всім автовласникам слід контролювати стан покришок і в разі зносу до товщини протектора 4 мм
намагатися якомога швидше замінити їх на нові. Особливо актуальним це питання стає напередодні відлиги і дощової весни.
Отже, підводячи підсумки, можна сміливо стверджувати, що велику без
небезпеку на дорозі вам забезпечить використання нових шин.
Так в чому ж причина?
Така величезна різниця в результатах тестування нових і старих шин викликана багатьма причинами. Насамперед, покришка втрачає свої властивості з-за того, що з протектора стираються ламелі, які забезпечують зчеплення автомобіля, «знімаючи» шар води з мокрої дороги. Також під впливом навколишнього середовища, у шини втрачається ряд її якостей, зокрема, із-за втрати еластичності гуми протектора, він не може добре вдавливаться в мікрошорсткості (мікронерівності) асфальту, що значно збільшує ковзання. Крім цього, знижується можливість протектора видавлювати воду з плями контакту за рахунок зменшення товщини протектора.