Вторинний ринок шин. Чи варто купувати «кота в мішку»?

Поради
news
Спеціальний тест  показав можливі ризики при купівлі покришок в секонд-хенді.Бажаючи заощадити гроші, багато автолюбителів набувають раніше використані шини на вторинному ринку. Спеціальний тест, який ми провели, показав можливі ризики при купівлі покришок в секонд-хенді.

В тестах  на безпеку  використовувалися покришки  Nokian Hakka Blue з глибиною малюнка протектора 8 мм. Нову шину і сношенную після дворічної експлуатації (протектор 4 мм) перевірили на  на мокрому асфальті. Аналізувалися показники  гальмівних властивостей і  стійкість до аквапланування на прямій.

РВторинний ринок шин. Чи варто купувати «кота в мішку»?езультаты першого тесту показали, що на мокрому асфальті при русі зі швидкістю 100 км/ч  гальмівний шлях збільшується більше 8 метрів. Враховуючи те, що на такій відстані дороги може виявитися не одна машина, в разі екстреного гальмування автомобіля попереду, значно збільшується ризик ДТП.

Не менш показовими виявилися результати перевірки стійкості до аквапланування. Автомобіль, взутий у «беушні» шини, рухаючись по  воді шаром  6–7 мм попросту втрачає контакт з дорогою зі швидкістю 15 км/год нижче, ніж нові. Багато автомобілістів недооцінюють це обставина і використовують в дощ той самий швидкісний режим, що і на сухій дорозі. А наслідки часто бувають плачевними — у кращому випадку  помилки доводиться виправляти на СТО в кузовному ремонті.

Виходячи з цього, всім автовласникам слід контролювати стан покришок і в разі зносу до товщини протектора 4 мм намагатися якомога швидше замінити їх на нові. Особливо актуальним це питання стає напередодні відлиги і дощової весни.

Отже, підводячи підсумки, можна сміливо стверджувати, що велику безнебезпеку на дорозі вам забезпечить використання нових шин.


Так в чому ж причина?Вторинний ринок шин. Чи варто купувати «кота в мішку»?
Така величезна різниця в результатах тестування нових і старих шин викликана багатьма причинами. Насамперед, покришка втрачає свої властивості з-за того, що з протектора стираються ламелі, які забезпечують зчеплення автомобіля, «знімаючи» шар води з мокрої дороги. Також під впливом навколишнього середовища, у шини втрачається ряд її якостей, зокрема, із-за втрати еластичності гуми протектора, він не може  добре вдавливаться в мікрошорсткості (мікронерівності) асфальту, що значно збільшує ковзання. Крім цього, знижується можливість протектора  видавлювати воду з плями контакту за рахунок зменшення товщини протектора.