0800336241
search
закрыть
close basket
Корзина
Ваша корзина пуста

Зимові шини 195/65 R15 - шиповані чи фрикційні (частина 1)

Советы
news

Прогрес рухається вперед семимильними кроками. Природно, зачіпає він і шинне виробництво, у якому  останнім часом сучасні технології стали такими, що тепер фрикційні автопокришки – набагато краще за своїм робочим якостям, ніж шиповані покришки доступних брендів.  

Експерти видання «АвтоЦентр» провели тестування зимової гуми типорозміру 195/65 R15 з метою з'ясувати, а чи зуміють бюджетні шиповані шини конкурувати з гордістю концерну Nokian – моделлю Hakkapeliitta 8, яку інженери нагородили різними сучасними інноваційними рішеннями.

Також експерти з'ясовували, чи зможуть технологічно осучаснені фрикційні автопокришки Nokian Hakkapeliitta R2 і Michelin X-Ice xi3  «обскакати» своїх конкуренток, не «нафаршированих» різними технологічними фішками. 

Шини, досліджувані експертами «АвтоЦентр»

Шиповані:Nokian Hakkapeliitta 8Continental ContiIceContactBF Goodrich G-Force StudSava Eskimo StudNankang NK-Snow SW7Tigar SiguraFalken HS-415 Фрикционные:Nokian Hakkapeliitta R2Michelin X-Ice xi3Continental Conti-VikingContact 5Dunlop Graspic DS-3Nexen Winguard IcePirelli Winter IceControlTigar Winter G1 Kartinka 

Підсумки  тестування: Nokian Hakkapeliitta 8 обійшла Continental ContiIceContact, свою конкурентку. Інші ж бюджетні шиповані покришки за своїми характеристиками виявилися далеко в «хвості» рейтингу.

А шини липучки (фрикційні) Nokian Hakkapeliitta R2 і Michelin X-Ice xi3 в деяких тестах на ожеледі показали результати набагато краще, ніж деякі шиповані автопокришки з бюджетного сегменту.

Найбільшим розчаруванням тестування стала гума Falken ­HS-415, яка продемонструвала складність управління і на льоду, і на сніжному треку і на асфальтованій поверхні. Експерти «Автоцентру» не вирішуються рекомендувати дану модель для активного зимового використання. 

 ШИПОВАНІ шини:
Nokian Hakkapeliitta 8 

Nokian Hakkapeliitta 8 (Фінляндія)

Експерти відзначили легкість і точність керування на крижаних треках. Під час випробувань на ожеледі обходилося практично без заметів, а якщо такий і був, то виправлявся він легко і автомобіль знову повністю контролювався. Тести на асфальтованій трасі розчарувань не принесли – шина слухається керма команди і ніяких неприємних сюрпризів водієві чекати не варто. 

Continental Conti IceContact

Continental Conti IceContact (Німеччина)

Покришка програє Hakkapeliitta 8 тим, що на крижаному треку частіше йде в зноси і замети. Втім, на сніговій поверхні поведінку гуми ідеальне. Стабільні стійкі характеристики і на асфальтованій трасі. До мінусів шини експерти віднесли її гучність. 

Sava Eskimo Stud

Sava Eskimo Stud (Польща)

Поведінку шини на ожеледі – стабільне, хіба що псує враження схильність до сносам. Зноси спостерігаються і на мокрому асфальтованому треку. На сухій поверхні ситуація зі зносом вирівнюється, але при проходженні різких поворотів шина норовить піти в занесення. 
Nankang NK-Snow SW7

Nankang NK-Snow SW7 (Тайвань)

У експертів перед тестуванням робочі характеристики даної шини викликали великі сумніви, але до честі тайванського виробника, шина не сильно засмутила. Покришка намагається при русі по ожеледі – і за лід шипами добре чіпляється і показує стабільність. «Підкачала» керованість на мокрому треку, де гума дуже охоче йшла в знесення. Але своїм стабільним і передбачуваним поведінкою на сухій поверхні шині вдалося реабілітуватися.
BF Goodrich G-Force Stud

BF Goodrich G-Force Stud (Росія)

Хоч шина і забезпечена шипами, але вона не сильно намагається втриматися на ожеледі – трохи переборщишь з газом, і передні колеса охоче йдуть у знесення. Після чого вирівнятися важкувато. Тест-пілоти звернули увагу і на гучність покришки при русі по льоду. Зате порадували гальмівні властивості на мокрій поверхні.
Тідаг Sigura

Тідаг Sigura (Сербія)

Цей шинний бренд практично невідомий в нашій країні. І автомобілісти не ризикують купувати шини даної марки. Що марно, запевняють експерти видання «АвтоЦентр». Середньо-стабільні показники практично у всіх випробуваннях на всіх поверхнях. Відзначилася гума на мокрій трасі, де викликала повагу своєю керованістю і гальмівними характеристиками. 
Falken HS-415

Falken HS-415 (Японія)

Незбалансованість – ось чим може «похвалитися» ця модель. У частині тестів гума демонструє стабільні показники, в частині – випробування провалює. Прогнозоване здавалося б поведінку на ожеледі може «довести» авто до зносу і заносу. 
  Продовження огляду тут.



Пояснення параметрів підбору шин
Ширина, профіль і діаметр розмір шин.
Ширина

Ширина шин перед установкою на автомобіль.

Профіль

Висота шин у відсотках від ширини.

Діаметр

Діаметр колеса, на якому ви будете монтувати шину.

tires
Індекс навантаження

Визначає максимальне навантаження, при якій шина може експлуатуватися з максимальною швидкістю, дозволеною виробником .

Індекс швидкості

Вказує максимальну швидкість, дозволену для шини.

Посилена (XL, C)

Посилені шини мають підвищену вантажопідйомність. Завдяки цьому вони краще відповідають вимогам до шин, використовуваних, наприклад, в комерційних автомобілях . Зазвичай посилені шини позначаються буквами XL (додаткове навантаження), однак, в залежності від виробника, можуть зустрічатися і інші символи .

Run Flat

Посилені боковини шин RunFlat утримують шину на диску і успішно тримають вагу автомобіля після проколу і повної втрати тиску . Таким чином, ви можете проїхати в середньому близько 80 км зі швидкістю до 80 км / год.

Де знайти розмір шин?
На кожній шині
tires size
У керівництві по експлуатації автомобіля
tires size
На кришці паливного бака
tires size

У деяких автомобілях ця інформація знаходиться на дверному порозі з боку водія. Іноді інформація про розмір поміщається на внутрішній стороні дверей водія.

Пояснення параметрів підбору диска
disk A

A - діаметр диска - діаметр диска в дюймах

disk B

B - Ширина колеса - відстань між захисними фланцями, в дюймах.

disk mount 4
4 отвори
disk mount 5
5 отворів
disk mount 6
6 отворів
Відстань між болтами

Цей параметр описує два значення. Перше - це кількість кріпильних отворів (залежить від конструкції втулки в автомобілі), друге - це діаметр кола, що проходить через центри отворів (в міліметрах) . Відстань 5х100 означає, що маточина має 5 отворів для кріплення, які утворюють колесо діаметром 100 мм .

disk center hole
Центральне отвір

Дозволяє кріпити диск на ступиці автомобіля. Діаметр центрального отвору виражається в міліметрах.

ET - виліт диска

відстань від площини кріплення диска до осі симетрії, виражене в міліметрах

ET
Приклад: Технічні параметри диска

6,00 - ширина диска у дюймах
15 - діаметр диска у дюймах
5 - кількість кріпильних отворів
112 - діаметр кола з кріпильними отворами
ET45 - виліт диска
СН 57.10 - діаметр центрального отвору

Де розмір диска?
На кожному диску
disk size 1
У керівництві по експлуатації автомобіля
disk size 1