Зимові шини 195/65 R15 - шиповані чи фрикційні (частина 2)

Поради
news
Експерти видання «АвтоЦентр» у тестуванні зимової гуми типорозміру 195/65 R15 з'ясовували конкурентну здатність шипованих і фрикційних автопокришок.Початок огляду тут
Шини, досліджувані експертами «АвтоЦентр»Фрикционные:Nokian Hakkapeliitta R2Michelin X-Ice xi3Continental ContiVikingContact 5Dunlop Graspic DS-3Nexen Winguard IcePirelli Winter IceControlTigar Winter G1 
ФРИКЦІЙНІ шини:
Nokian Hakkapeliitta R2 

Nokian Hakkapeliitta R2 (Фінляндія)

Дуже добре веде себе на зимових поверхнях, сумлінно чіпляючись за сніг і лід. На мокрій дорозі може піти в знос і занос, але це легко виправити. У випробуваннях на сухому треку гума продемонструвала стабільне і прогнозоване поведінку.  
Michelin X-Ice xi3

Michelin X-Ice xi3 (Росія)

На зледенілій трасі тільки сповільненість реакцій на керма команди не дали шині зайняти перше місце п'єдесталу. Снігова траса і суха поверхня дозволяють насолодитися рухом без неприємних несподіванок. 
Continental Conti-VikingContact 5

Continental ContiVikingContact 5 (Німеччина)

Тест-пілоти залишилися задоволені показниками на ожеледі – шина добре реагує на найменші команди керма і вперто чіпляється за лід. У снігових випробуваннях покришка також не розчарувала – стабільне управління, хороші розгінні й гальмівні характеристики. Без нарікань на сухому треку. А ось на мокрому – не виключені зноси. 
Dunlop Graspic DS-3 

Dunlop Graspic DS-3 (Японія)

Хоч малюнок протектора покришки і усіяний ламелями, але це не допомагає її стійко триматися за крижану поверхню. Шина має м'який протектор, що перешкоджає хорошим гальмівним показниками і керованість – далека від ідеальної. Тим не менш, покришка витримала всі випробування на сніговій поверхні – розгінними і гальмівними характеристиками тест-пілоти залишилися цілком задоволені.  
Pirelli IceControl 

Pirelli IceControl (Китай)

Рівне передбачуване рух по льоду вам забезпечено, але якщо авто почне різкі маневри, то тут же з'являється небезпека зносів. Стабільні результати на сніговій дорозі. У випробуваннях на мокрій поверхні шина показала себе нестійкою, а на сухій – продемонструвала чудове прогнозована поведінка.  
Nexen Winguard Ice 

Nexen Winguard Ice (Південна Корея)

Висновок фахівців – ця зимова шина має погані робочі характеристики в тестах на сніжної і крижаної поверхні. Зате на асфальті – стабільність, прогнозованість і хороші розгінні й гальмівні характеристики.  
Tigar Winter G1 

Tigar Winter G1 (Сербія)

Шина підійде для зим з м'яким кліматом, де здебільшого автомобіль пересувається по асфальту.